كورة نيوز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كورة نيوز

الرئيسيةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاتصل بنا

نكت جميله و جديده و اسف لة في مكرر

كاتب الموضوعرسالة
zidan2010
عضو متميز+عضو فضى+عضو مشارك+عضو نشيط
zidan2010

ذكر عدد الرسائل : 227
العمل/الترفيه : رياضه
المزاج : حاجات خاصة

نكت جميله و جديده و اسف لة في مكرر Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله و جديده و اسف لة في مكرر   نكت جميله و جديده و اسف لة في مكرر Icon_minitimeالخميس أغسطس 21, 2008 7:58 pm

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته: أنا غلطت وخنتك وخلفت ولد من علاقة مع واحدة متجوزة، أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة؛ راح ولما رجع ملقاش العيال، سأل مراته: فين العيال؟! قالت له: كل عيل أبوه جه خده.

مصري أهدى مبارك سلحفاة هدية وقال له: السلحفاة ديه بتعيش 400 سنة، قاله الريس: حنشوف..

2 مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين، اللي فوق سأل اللي تحت: انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قالوا: ،80 وانتوا؟، قاله: إحنا السواق مجاش.

غبي راح يخطب، أبو العروسة قال: البنت لسه فى المدرسة، رد عليه: يعنى أجيلها بالليل.

سواق راح يحلق ، الحلاق بيسأله: عايز شعرك ازاى؟ قاله: فى أى حته على جنب.

محشش جابوه للقاضي قاله: لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدأ بحرف الألف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام.

· وحده وحشه اوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام عشان وانا بستحمه الجيران مايشوفتيش قالها: خليهم يشوفوكى عشان يصلحوه على حسابهم

· سكران يسال محشش هى الهند بعيدة عن هنا قالة ماعتقدش لان فى هندى معانا فى الشغل بيجى بعجلة

· صعيدى لقا مراتة مع واحد تانى قالولو دية الكاميرا الخفية قالهم يابوى دية رابع مرة تعملوها فيا

· ندل امة طردتة من البيت نزل من البيت وكتب علية من برة بيت دعارة

· واحد عاكس واحدة سودة قالها اموت فى البيبسى تفت علية قالها وكمان بتفورى
http://mrzidan.ahlamontada.net

نكت جميله و جديده و اسف لة في مكرر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-